4 September 2010

Like.Love.Life

Bosan.

Tadi sedang aku khusyuk menelaah buku biochemistry,aku dengan gedik tidak sengaja terbazirkan 15 minit meneliti keyboard laptop aku dengan perasaan ghairah dan sedikit hairan serta marah.

Ghairah kerana terlalu banyak butang untuk ditekan-tekan.
Hairan kerana keyboard aku diliputi oleh dedu-debu pasir.
Marah kerana butang keyboard aku huruf "B" sudah rosak.


Oh ya.
Aku tiba-tiba nak buat pasal benda ni.

Let's play.
Cuba korang semua pergi dekat google.
Lepas tu...eh kejap-kejap..dah taip google tak...ok lepas tu taip perkataan "beruk"..lepas tu tekan "i'm feeling lucky"...
Dah ke belum..



Jumpa tak muka ni.
Sumpah aku tak tipu.
Cuba la.



Aku betul-betul nak pergi...

eye on malaysia...(sungguh cetek cita-cita)
Tapi tak dapat naik kerana dah tutup...



Tempat kegemaran aku ialah..

kedai makan..(aku kuat makan)



Benda kegemaran aku...

laptop..
akan digemari sampai bila-bila..
macam-macam boleh buat..cuma tak boleh makan je..(oh ingat makan lagi)




Minuman kegemaran aku...

jus carrot susu..
menjaga kesihatan kulit...



Warna kegemaran aku...

ungu..(make sure bunyi betul,kalau tak sengau)



Aku tinggal di..

Masjid Tanah Melaka y'all



Tempat aku diberi pelajaran..

Smk Ghafar Baba..(sekolah menengah)

dan juga

Mansourah University of Egypt



Cerita kegemaran aku.

sangat best..semalam kali yang ke 27 aku menonton cerita ni.



Hobi aku.

ok tipu...aku tak da hobi.



Aku ingin menjadi.

doktor.

dan juga.....

angkasawan.


ok..
dah habis 15 minit aku..
kembali kepada buku biochemistry...


Mulai hari ni aku dah mula simpan duit untuk beli kapal soyuz untuk ke angkasa lepas..








2 comments:

Fatahiyah Zainal said...

alhamdulillah,pandai kawan ak ni..he3

Muhammad Al-Afiq said...

ye..terima kasih..~~