6 June 2011

Exam Fever...!!!

Hai apa khabar semua...sori la sekali seminggu je mengupdate sekarang...buzy tau buzy...rasa macam nak ganti tempat perdana menteri je buzynya tu...tensi tensi...exam lagi...sekarang ni masuk bulan Jun je semua kecut telor *bagi lelaki* tapi kalau pompuan kecut la apa yang patut...ooopsssss lushah ghitewwwww...ok la sebenarnya bulan ni bulan exam...exam 2 bulan tau..2 bulan...arghhhh horny nyer tengok buku-buku medic ni sekarang...ok la otak pun dah ding-dong ni...doakan aku lulus exam kali ni dengan jayanya ye..kalau ada masa terluang tu buat la solat hajat sekali untuk aku...*oh melebih,sula baru tahu*...ok tu je nak umumkan...see u ollz in the next entry ok...bye peeps..!!~

3 comments:

yanie.yuhuu said...

gudLuck anak ayah !!

Ila said...

rajin-rajinlah study yer dik..nanti jadi orang berguna

iKhRam said...

gud luck yer..