29 August 2010

3 in 1 cerita...

Kenapa tajuk entri aku kali ni macam iklan MILO ataupun NESVITA...??
Sebab....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aku malas nak buat entri banyak-banyak..jenuh pulak korang nak membaca...hahahaha..lagipun jimat masa dan tenaga jari-jemari aku ni...
So aku buat 3 cerita dalam satu entri..bijak tak...???
Pandai anak mak...kwang..kwang..kwang..

Cerita 1...

Aku tetiba nak minum air soya waktu bulan puasa ni kat mesir...
Tapi...

mana ada orang arab kat sini minum soya...tu sebab arab ni bodoh besar gedabak macam tong drum..sebab diaorang suka minum air lain..air apa erk..??...lu pikir la sendiri...
 tapi tadi tetiba kawan aku kata ada air soya jual kat mesir ni...

Waaaaa...mata berkaca-kaca kerana terharu sangat...

Oh lihatlah dunia...

Tapi hampeh sebab last-last tu bukan air soya tapi air susu kambing dan dicampur dengan nasi susu...

Mata terus pecah...!!!


Cerita 2...

Aku gaduh sambil bertikam pedang lidah dengan pak arab kat kedai internet tadi...
Suka suki hati mak mertua dia je dia pergi tutup router internet ni...
Penat aku bayar 25 genih sebulan tau...


Cerita 3...

Md.nor dan anak perempuan dia yang badjet bongsu tu (padahal aku anak bongsu) pergi bandung...
Md.nor bukan masuk dalam air bandung ataupun terjun dalam lautan bandung sambil berenang aksi kupu-kupu ye tapi pergi bandung di indonesia...fyi bandung adalah nama tempat juga...
Malas la aku nak cerita panjang-panjang..sedih sebab ditinggalkan...

 Untuk menanbah perasaan semula..
Aku menonton kembali musim pertama,kedua dan ketiga Smallville dalam satu malam...
Bye nak tido...
Tido ketat-ketat ye dan mimpi manis-manis...bak kata org putih ===> sleep tight and sweet dreams...

Harap dapat mimpi pergi kilang coklat cadbury malam ni...sebab coklat cadburykan manis..

No comments: