3 August 2010

Ini bukan cerita H.O.U.S.E tapi HOUSE aku...










Siapa kat sini minat tonton siri H.O.U.S.E...sila angkat tangan kanan...alaa tak kan tak tahu cerita yang pasal doktor-doktor tu...korang rasa best ke tak..??

Eh lupa pula..turunkanlah tangan tu...




Bagi aku cerita tu biasa je...tak dapat nak menandingi cerita Grey's Anatomy yang menang berpuluh-puluh Grammy's Award...eh silap bukan Grammy tapi Oscar Golden Globe Award...nak tahu tak knapa aku suka sangat layan cerita Grey's Anatomy..sebab ada Katherine Heigl...kalau korang nak tahu la (sila tahu walaupun korang tak nak tahu) Katherine Heigl tu dulu ex-gf aku masa kitaorg berkenalan kat Chow Kit..aku berpisah dengan dia dengan secara tidak aman..malaslah nak cerita nanti korang nangis pulak...
*ok aku dah start merepek jom makan kerepek*...

ni la dia siri H.O.U.S.E yg tengah popular tu...so sekarang korang dah tahu kan...
*laki yg pakai kot hitam tu annoying giler perangai dia*



...my favourite...
yang mukanya dicirclekan tu ialah Katherine Heigl...(my ex-gf)

Sebenarnya aku nak cerita pasal HOUSE baru aku...yela dah setahun duduk kat rumah lama ni (so ko dah tak reti-reti lagi ke nak berambus )...

Banyak kenangan suka,duka,manis,masam peluh dan berbagai perisa lagi tinggal kat rumah ni...tapi nak buat macam mana sebab kontrak untuk duduk kat rumah tu hanyalah setahun je...

Jadi aku bersama-sama housemate aku pergilah mencari rumah idaman baru kami...akhirnya dapat juga rumah yang diidam-idamkan oleh setiap warga indonesia Mansurah kat Mesir ni...

So,korang semua dah ready nak tengok rumah baru aku tak..???
Ok2 tutup mata tutup mata...1,2,3...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Taraaaaaaaa...eh buka la mata tu...                    

ok ni bukan rumah kitaorg tapi rumah Datuk K ngan Siti nurhaliza...
*sori silap*...

Ok2 sekali lagi...
kali ni betul punyer...tak tipu...
nak tutup mata lagi tak..ermmm tak payah la kan..

haaaaa...ni la rumah kitaorang...cantik tak..bilik aku kat tingkat 2...rumah kitaorang ada 6 tingkat...
*ok tak nak tipu lagi...rumah kitaorang rumah flat je 6 tingkat..kitaorg duduk kat tingkat 2...*


So let's cekidaud apa yg ada kat dalam rumah kitaorg ni...
*terasa macam Eric Leong pula dalam rancangan Deco bersama Eric kat astro tu.*



ni pintu masuk dan juga pintu keluar..kalau ada sebarang kebakaran sila terjun ikut tingkap dan mengucap...
so korang kalau dtg rumah aku sila tekan loceng takut2 kitaorg tak dengar...
*loceng berbunyi burung*....

ni pulak salah satu bhg ruang tamu...bhg lain still lagi under construction...
kusyen kerusi diambil oleh aku kerana aku tak da bantal nak tido..

salah satu bilik yg ada kat dalam rumah ni...rumah ni ada 4 bilik..setiap bilik ada 2 katil...
satu untuk aku satu lagi pun untuk aku...
*jahat sungguh sapa tulis katil hantu tu...ish..ish*
ok sampai sini je la rancangan Deco bersama Eric Leong afiq..
jumpa lagi di minggu hadapan...bye

Pelik la apa agaknya Katherine Heigl buat kat Chow Kit tu ye...ermmm..mesti dia beli buah-buahan...kat Chow Kit buah-buahan dia murah...ayah aku la cakap...



Nak sambung tengok H.O.U.S.E yg ada laki pakai kot hitam dan perangai dia annoying giler tu...






No comments: